Växel

Min översikt

Min översikt, under växel-fliken i vår softphone, ger en överblick över era köer och agenter, inklusive antal samtal i kö, inloggade och tillgängliga användare samt längsta väntetid.

Anslutning

Med anslutningsfunktionen kan du enkelt koppla ihop vår telefoni med enheter som konferenstelefoner, analoga faxar eller porttelefoner.

Tillgänglighetsstatus

Visa och hantera din tillgänglighet i vår app för att säkerställa korrekt samtalshantering både internt och externt.

Samtalsstrategi

Välj hur inkommande samtal ska fördelas i er kö mellan medlemmar.

Mobilapp

Hela företagets telefoni, växel och ärendehantering i fickan! Med vår mobilapp kan du bl.a ringa, chatta med kollegor, se live-statistik och hantera växelinställningar – enkelt och smidigt, oavsett var du är.

Windows/MacOS desktop app

Vår skrivbordsapp gör det enkelt att telefoni, växel och ärendehantering direkt från din dator. Du får full kontroll över företagets kommunikation och kan arbeta smidigt oavsett var du befinner dig.

Webbapp

Vår webapp gör det enkelt att telefoni, växel och ärendehantering direkt från din webbläsare. Du får full kontroll över företagets kommunikation och kan arbeta smidigt oavsett var du befinner dig.

Ringsignaler

Vi har ett stort bibliotek med en massa härliga ringsignaler – så att du alltid kan välja den som passar bäst till ditt humör och din personlighet.

Schemalägg din växel

Inför ledigheten kan ni enkelt schemalägga ändrade öppettider och medarbetarnas semester. Skapa ett nytt växelläge i adminportalen, lägg till ett meddelande och schemalägg. Du kan självklart masseditera för samtliga medarbetare om du behöver.

Fördröjd svarsgrupp

Vill ni ha en grupp med medlemmar som tar emot samtal efter att en annan grupp inte har svarat inom en viss tid? Då kan ni använda funktionen fördröjd svarsgrupp och anpassa vem eller vilka som ska bli uppringda och när.

Företagstelefoni

Växel och plattform

Resurser