Utforska alla möjligheter med vår telefoni. Med vårt omfattande bibliotek av funktioner kan ni förenkla er arbetsdag och optimera era samtalsflöden, vilket leder till nöjdare kunder och bättre resultat.
Klicka på ett nummer för att ringa direkt - snabbt och smidigt.
Med integration till nationella nummerregister ser du vem som ringer, även okända nummer. Välj vilket nummer du vill visas när du ringer.
Med IP-telefoni ringer du via internet istället för traditionella telefonlinjer. Det ger bättre samtalskvalitet, lägre kostnader och möjligheten att ringa från vilken enhet som helst, var du än är.
Samla er företagstelefoni hos en mobiloperatör och expandera enkelt inom landet eller över landsgränser.
Kommunicera med ett lokalt nummer i flera länder för inkommande samtal. Numret kan kopplas ihop med en användare eller växeltjänst.
Med vår tilläggstjänst "Fria samtal till EU" kan du ringa från Sverige till länder inom EU/EES för samma pris som inom Sverige. Pris per minut/sms/mms styrs av det pris du har inom Sverige på ditt mobilabonnemang.
Du ringer, sms:ar, och mms:ar till samma pris inom EU/EES som i Sverige. Samma gäller för surf, där du kan använda din abonnemangsmängd upp till 50 GB per månad.
Tvillingkort är ett extra sim-kort kopplat till din mobilabonnemang. Med tvillingkort delar du på abonnemangets surfmängd.
Ändra eller uppdatera ditt röstmeddelanden utan att behöva spela in ett nytt. Skriv din text, välj en röst - och ladda upp. Enkelt och snabbt. Tillgänglig på flera språk.
Transkribera och sammanfatta alla dina samtal – oavsett om du pratar i telefon, deltar i ett möte eller lyssnar av röstmeddelanden.
I vår adminportal har du tillgång till alla dina fakturor. Få fakturor för individer – eller hela kontoret för bättre överblick och kontroll.
Hantera och anpassa företagets abonnemang. Lägg till nya abonnemang, justera och håll koll på kostnader – allt via en smidig portal.
Flytta telefonnummer till Telavox i vår adminportal och flytta era nummer enkelt.
Som administratör har du all kontroll i dina händer via vår portal. Gör ändringar och uppdateringar för er telefoni och växel som slår igenom i realtid.
Min översikt, under växel-fliken i vår softphone, ger en överblick över era köer och agenter, inklusive antal samtal i kö, inloggade och tillgängliga användare samt längsta väntetid.
Med anslutningsfunktionen kan du enkelt koppla ihop vår telefoni med enheter som konferenstelefoner, analoga faxar eller porttelefoner.
Visa och hantera din tillgänglighet i vår app för att säkerställa korrekt samtalshantering både internt och externt.
Välj hur inkommande samtal ska fördelas i er kö mellan medlemmar.
Vår skrivbordsapp gör det enkelt att telefoni, växel och ärendehantering direkt från din dator. Du får full kontroll över företagets kommunikation och kan arbeta smidigt oavsett var du befinner dig.
Vi har ett stort bibliotek med en massa härliga ringsignaler – så att du alltid kan välja den som passar bäst till ditt humör och din personlighet.
Inför ledigheten kan ni enkelt schemalägga ändrade öppettider och medarbetarnas semester. Skapa ett nytt växelläge i adminportalen, lägg till ett meddelande och schemalägg. Du kan självklart masseditera för samtliga medarbetare om du behöver.
Vill ni ha en grupp med medlemmar som tar emot samtal efter att en annan grupp inte har svarat inom en viss tid? Då kan ni använda funktionen fördröjd svarsgrupp och anpassa vem eller vilka som ska bli uppringda och när.
Koppla samtal vidare direkt i appen på mobil eller datorn – snabbt och enkelt, även när du är på språng. Prata med din kollega innan du skickar samtalet vidare, eller koppla det direkt.
Samtalshantering gör det enkelt att hantera flera samtal. Växla mellan inkommande samtal, parkera, ta över samtal från kollegor eller grupper, och ställ in väntmusik. Perfekt för smidig kommunikation i team.
Skapa intelligenta regler och automatisera samtalshanteringen i din växel genom att koppla samman med externa system.
Anslut en analog faxmaskin via PBX eller använd fax-till-epost för att ta emot fax utan fysisk maskin.
Med knappval (IVR) kan kunder navigera i din telefonmeny genom att trycka på knappar för att snabbt nå rätt avdelning eller tjänst. Detta effektiviserar samtalshanteringen och förbättrar kundupplevelsen.
Skapa ett välkomstmeddelande som ger kunden relevant information och möjlighet att vänta kvar, eller att bli uppringd.
Självklart får du en röstbrevlåda. Med gemensam röstbrevlåda kan flera användare dela samma röstbrevlåda, vilket gör det enkelt att hantera och lyssna på meddelanden i ett team eller avdelning.
Profiler hjälper dig att enkelt kommunicera din tillgänglighet till både kunder och kollegor. Du kan visa om du är på lunch, i möte eller på semester, och anpassa vilka samtal som ska kopplas fram och vilket nummer som ska visas. Välj att styra i vår app, schemalägga eller att koppla samman med din kalender för automatiskt styrning.
Pausprofiler aktiveras smidigt med en pausknapp i vår app, vilket gör att agenten snabbt loggas ut från kön. Efter avslutat samtal loggas agenten ut från kösystemet under den angivna tiden, så att det finns tillräckligt med tid att slutföra föregående ärende.
Visa mer information under ett samtal automatiskt. Skapa och anpassa din widget utefter dina behov.
Behöver era agenter tid för att behandla ett ärende efter avslutat samtal? Aktivera en automatisk efterbehandlingstid efter varje samtal. Det fungerar precis som funktionen "Pausprofil", skillnaden är att pausen aktiveras automatiskt efter varje avslutat samtal, så att det finns tillräckligt med tid att slutföra föregående ärende.
Har du personer som alltid ska kunna nå dig, även om du är upptagen? Med vår funktion för prioriterade nummer kan viktiga kontakter som kunder eller förskolan fortfarande ringa dig, medan andra samtal går till röstbrevlådan.
Spela in era telefonsamtal för bättre utbildning, säkerhet och regelefterlevnad. Inspelningen startar automatiskt, eller manuellt och sparas upp till 2 år.
Medlyssning är ett utmärkt verktyg för att träna och ge stöd till medarbetare genom att låta er lyssna på deras samtal i realtid.
Personal webhooks gör det enkelt att automatisera aktiviteter antingen när vi besvarar, ringer eller avslutar ett samtal. Koppla er telefoni till ert befintliga system, exempelvis ert CRM, och trigga automatiska händelser i ert tredjepartssystem.
Låt dina system automatiskt styra samtalshanteringen genom att koppla kunder till rätt avdelning, kontoansvarig eller VIP-kö. Anpassa flöden efter dina specifika behov direkt i vår app.
Skapa en direkt koppling mellan er vanliga kalender och Telavox profil-status. Du fortsätter att planera dina dagar som vanligt i kalendern så ser vi till att du hänvisas på rätt sätt.
Med integration till ert CRM-system kan du samla all information på ett ställe. Det gör att ni kan erbjuda snabb och relevant kundservice, utan att behöva leta upp information manuellt.
Med integrationen till ert help desk får du full överblick över kundbilden direkt i ert nuvarande system när någon ringer. Dina samtal automatiskt kopplas till befintliga tickets, vilket sparar tid och ger bättre spårbarhet för bättre transperens och snabbare ärendehantering.
Med integrationen till Power BI kan du visualisera och analysera er samtalsdata, vilket ger insikter som hjälper dig att optimera verksamheten och fatta datadrivna beslut.
Erbjud bättre kundservice med automatisk hämtning av kunddata från ert CRM. Kontaktsökning gör det enkelt att hitta relevant information om den som ringer direkt i systemet, vilket förenklar kommunikation och sparar tid i vardagen.
Samarbeta på ärenden gör det möjligt att arbeta tillsammans med kollegor på ett smidigt och effektivt sätt genom delade arbetsytor.
Tilldela ansvarig person till ett ärende för tydligare ansvarsfördelning och uppföljning.
Kategorisera ärenden för bättre struktur och snabbare hantering.
Svara på ärenden via SMS för snabb och smidig kommunikation med kunder.
Lägg till interna anteckningar på ärenden för bättre teamkommunikation.
För inkommande samtal skapas ärenden automatiskt. Du kan dela ärendet med kollegor, se historik, och skicka SMS till uppringaren. Du kan även med AI transkribera och sammanfatta interaktionen med ett enkelt klick.
Med integrationen till Power BI kan du visualisera och analysera er samtalsdata, vilket ger insikter som hjälper dig att optimera verksamheten och fatta datadrivna beslut.
Se statistik per dag, vecka eller månad, övervaka den i realtid - direkt i vår app. Vill du ha rapporter? Dessa sätter du enkelt upp och schemalägger efter behov i vår adminportal.
Kommunicera i realtid med ditt team via en gemensam chatt.
Dela kontaktuppgifter med ditt team för bättre samordning och snabbare tillgång till viktig information.
Dela filer enkelt och snabbt med ditt team för bättre samarbete.
Dela din skärm med kollegor för att enklare samarbeta och lösa problem tillsammans.
Vår chatt widget gör det enklare för dig att prata med dina kunder som chattar med dig via din hemsida. Utöver chatt visar vår widget din telefonkö, ditt företags öppettider och kontaktuppgifter.
En intern chatt förenklar och förstärker kommunikationen inom företaget. Det är en perfekt lösning när tiden är knapp för frågor som enbart kräver korta, snabba svar. De anställda kan även frigöra plats i mejlkorgen! Telavox chatt är tillgänglig på både mobil och för desktop, och du kan skapa både öppna och stängda grupper att kommunicera i. Vi lagrar chatthistorik i 24 månader.
Även om videomöten är vanliga, har telefonkonferenser sina fördelar. De ger deltagarna större frihet att delta, till exempel från mobilen, oavsett om de är i bilen eller på en powerwalk.
Med videomöten kan du hålla möten i HD-kvalitet, oavsett var deltagarna befinner sig. Dela skärm, chatta och samarbeta smidigt i realtid – direkt i vår app.
Logga in med Google, Microsoft eller Okta Single Sign-On, så slipper du att hantera flera lösenord. Telavox integreras med ditt befintliga system för inloggning, enkelt och säkert.
Autentisera uppringares identitet. Extra säkerhet och effektivitet med vår BankID-integration.
Du kan enkelt blockera anonyma samtal och skapa regler för att stoppa oönskade inkommande och utgående samtal. Anpassa blockeringen för enskilda användare eller i bulk via adminportalen.