Man with cellphone

Efterbehandlingstid

Behöver era agenter tid för att behandla ett ärende efter avslutat samtal? Aktivera en automatisk efterbehandlingstid efter varje samtal. Det fungerar precis som funktionen ”Pausprofil”, skillnaden är att pausen aktiveras automatiskt efter varje avslutat samtal, så att det finns tillräckligt med tid att slutföra föregående ärende.

Andra populära funktioner

Min översikt

Min översikt, under växel-fliken i vår softphone, ger en överblick över era köer och agenter, inklusive antal samtal i kö, inloggade och tillgängliga användare samt längsta väntetid.

Anslutning

Med anslutningsfunktionen kan du enkelt koppla ihop vår telefoni med enheter som konferenstelefoner, analoga faxar eller porttelefoner.

Tillgänglighetsstatus

Visa och hantera din tillgänglighet i vår app för att säkerställa korrekt samtalshantering både internt och externt.

Byt upp dig till en bättre telefoni

Vi hjälper dig att göra varje arbetsdag lite enklare och roligare. Upptäck vad vi kan göra för dig!

Företagstelefoni

Växel och plattform

Resurser