Personal webhooks gör det enkelt att automatisera aktiviteter antingen när vi besvarar, ringer eller avslutar ett samtal. Genom att koppla vår telefoni till ert befintliga system, exempelvis ert CRM, går det att trigga automatiska händelser i ert tredjepartssystem. Medarbetarna kan till exempel direkt se kundens historik och information under samtalet, vilket gör det lättare att ge snabb och personlig service. Integrationen fungerar på användarnivå, vilket innebär att den är knuten till specifika användare istället för till köer.

Exempel på användningsområden:

  • Skicka ett automatiskt Slack-meddelande för varje missat samtal till er försäljningsavdelning.
  • Logga samtal automatiskt i ert CRM för uppföljning eller för att minska administrativt arbete.
  • Skapa supportärenden när viktiga samtal missas eller logga samtal för att säkerställa att kunden får återkoppling.

Med personal webhooks kan ni automatisera aktiviteter så som ni önskar. Denna funktion sparar tid och minskar dessutom risken för manuella fel, vilket förbättrar kundupplevelsen och ökar er effektivitet.

Fördelar med Personal webhooks:

  • Enkel integration utan kodning: Skapa integrationer utan nödvändig programmering.
  • Automatiserade arbetsflöden: Personal webhooks startar aktiviteter automatiskt för era samtal, vilket gör att ni kan automatisera delar av, eller hela, era arbetsflöden.
  • Tillgång till tredjepartsdata i samtal: Hämta data från externa system och visa den under samtal för en mer informativ och personlig kundupplevelse.
  • Flexibel och standardiserad teknologi: Eftersom Personal webhooks är byggda på standardiserade protokoll är de kompatibla med de flesta tredjepartssystem, vilket ger er stor flexibilitet.Standardiserad teknik (HTTP, REST, JSON) gör webhooks kompatibla med de flesta system.

Kom igång

I vår administrationsportal under fliken Användare > Webhooks kan ni skapa en webhook-mall som sedan kan tilldelas flera användare. Precis som med Widget Builder kan ni enkelt göra ändringar i mallen, och alla användare som använder den får automatiskt de senaste uppdateringarna.

För mer detaljerad information, läs vår FAQ.

Personal webhooks

Personal webhooks gör det enkelt att automatisera aktiviteter antingen när vi besvarar, ringer eller avslutar ett samtal. Koppla er telefoni till ert befintliga system, exempelvis ert CRM, och trigga automatiska händelser i ert tredjepartssystem.

Andra populära funktioner

Skräddarsydd integration

Låt dina system automatiskt styra samtalshanteringen genom att koppla kunder till rätt avdelning, kontoansvarig eller VIP-kö. Anpassa flöden efter dina specifika behov direkt i vår app.

Kalenderintegration

Skapa en direkt koppling mellan er vanliga kalender och Telavox profil-status. Du fortsätter att planera dina dagar som vanligt i kalendern så ser vi till att du hänvisas på rätt sätt.

CRM integrationer

Med integration till ert CRM-system kan du samla all information på ett ställe. Det gör att ni kan erbjuda snabb och relevant kundservice, utan att behöva leta upp information manuellt.

Byt upp dig till en bättre telefoni

Vi hjälper dig att göra varje arbetsdag lite enklare och roligare. Upptäck vad vi kan göra för dig!

Företagstelefoni

Växel och plattform

Resurser