Med vår populära funktion samtalsinspelning kan du spela in inkommande samtal som kommer till era fastnummer, mobilnummer och till ert kösystem. Du kan använda dina inspelade samtal för utbildning, säkerhet och regelefterlevnad.

Välj att integrera med Touch Technologies eller GuardREC som hjälper dig att följa lagar och regelverk som MiFiD II. Du kan också identifiera uppringare med vår BankID-integration för ökad säkerhet. Utgående och inkommande samtal spelas in och lagras i 24 månader, och det är enkelt att lägga till eller ta bort inspelningar.

Kom ihåg: Du behöver rättighet för att kunna lyssna på de inspelade samtalen. Administratörer med rättighet kan komma åt alla inspelade samtal.

Samtalsinspelning

Spela in era telefonsamtal för bättre utbildning, säkerhet och regelefterlevnad. Inspelningen startar automatiskt, eller manuellt och sparas upp till 2 år.

Andra populära funktioner

Min översikt

Min översikt, under växel-fliken i vår softphone, ger en överblick över era köer och agenter, inklusive antal samtal i kö, inloggade och tillgängliga användare samt längsta väntetid.

Anslutning

Med anslutningsfunktionen kan du enkelt koppla ihop vår telefoni med enheter som konferenstelefoner, analoga faxar eller porttelefoner.

Tillgänglighetsstatus

Visa och hantera din tillgänglighet i vår app för att säkerställa korrekt samtalshantering både internt och externt.

Byt upp dig till en bättre telefoni

Vi hjälper dig att göra varje arbetsdag lite enklare och roligare. Upptäck vad vi kan göra för dig!

Företagstelefoni

Växel och plattform

Resurser