Nyckelfördelar
- Gör kunderna nöjdare
Med Telavox för Freshdesk visas viktig kundinformation redan innan interaktionen börjar, vilket möjliggör en mer personlig och informerad kundupplevelse. - Stärk dina agenter
Telavox för Freshdesk eliminerar mycket av den manuella, felbenägna datainmatningen som ofta krävs för att hålla informationen uppdaterad, vilket ger en smidigare och mindre frustrerande arbetsdag. - Effektivisera ditt arbetsflöde
Med Telavox för Freshdesk behöver dina agenter inte längre växla mellan olika applikationer under en kundinteraktion, vilket sparar tid och låter dem fokusera på det som är viktigast – era kunder.
Nyckelfunktioner
- Inbäddad softphone
Få hela Telavox webbapp inbäddad i ditt ärendehanteringssystem med fullständig softphone-funktionalitet, inklusive att ta emot, ringa och överföra samtal (inklusive click-to-dial), tysta samtal och sätta dem i vänteläge. - Kontaktuppslagning och historik
För både inkommande och utgående samtal slår Telavox upp numret och hämtar all relevant kontaktinformation från ditt ärendehanteringssystem i en popup. Se kontaktens samtals- och ärendehistorik, lyssna på inspelade samtal och röstmeddelanden, samt navigera till kontaktkortet med ett enda klick. Du kan även ringa direkt från kontaktkortet. - Enkelt skapande med ett klick
Skapa en ny kontakt, ett ärende eller ett konto för en tidigare okänd uppringare med ett klick i samtalsfönstret och logga aktiviteter under samtalet. - Enkel köhantering
Hantera tillgänglighet och medlemskap i köer. Se statistik i realtid, övervaka pågående samtal i kön och visa samtalshistoriken för kön.
Kom igång
Att komma igång med Freshdesk i Telavox är enkelt. Se vår video för att få veta mer om hur det funkar. Din Customer Success Manager finns dessutom till hands för att guida dig genom hela processen och säkerställa en smidig implementering.